sobota, 6 października 2012

Ocet jabłkowy

Witam Was w ten paskudny deszczowy dzień. 
Dziś miałam okazję sprawdzić skuteczność domowego specyfiku na lśniące, miękkie włosy, jakim jest ocet jabłkowy. Płukankę taką przygotowałam w następujący sposób:

2 łyżki octu jabłkowego ( w ostateczności może być też zwykły ocet )
1 litr letniej przegotowanej lub nisko zmineralizowanej wody

Taką miksturę mieszamy i spłukujemy włosy po umyciu, nie spłukujemy wodą, początkowy zapach octu szybko się ulatnia. Efekt na moich włosach po pierwszym razie nie był może oszałamiający ale włosy były puszyste i miękkie, podobno im dłużej używa się tej mikstury tym efekt jest lepszy więc spróbuje :) Płukankę przygotowałam z octu kupionego w sklepie, ale postanowiłam w najbliższym czasie przyrządzić go samodzielnie. Szczególnie że jabłonie w tym roku pięknie obrodziły. Znalazłam nawet przepis ale nie mogę się zdecydować na przepis z drożdżami czy też nie. Może macie jakieś doświadczenia w tej sprawie???






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz